کد خبر: ۲۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵
معاون امور بندری منطقه ویژه سازمان بنادر و کشتیرانی، گفت: مسافران می توانند برای تهیه بلیت از طریق شبکه اینترنتی سازمان بنادر و دریانوردی و از طریق ترمینال های مجاز و شناورهای مجاز اقدام کنند.
 جلیل اسلامی معاون امور بندری منطقه ویژه سازمان بنادر و کشتیرانی، در خصوص سفرهای نوروزی گفت: سفرهای رسمی در سواحل جنوبی خرمشهر آبادان، بندرعباس و اخیرا چابهار انجام می شود چرا که در این سواحل ترمینالهای مسافربری وجود دارد و می توان گفت  ظرفیت جزایر و سواحل استان هرمزگان رو به افزایش است.

وی با اشاره به  افزایش رفاه مسافران در این مناطق افزود: برنامه ریزی برای رفاه مسافران و نیز اختصاص  امکانات بیشتر برای سال آینده صورت گرفته است.

وی در خصوص سرمایه گذاری بنادر گفت: با توجه به ساز و کار مناسب بنادر حمل و نقل دریایی همیشه افزایش سطح تقاضا وجود داشته و حال با شرایط ایجاد شده  پیش بینی می شود که  سال آینده سرمایه گذاری ها دو برابر سرمایه 7 هزار میلیارد تومانی کنونی شود.

اسلامی با اشاره برنامه توسعه اجرایی در کشور بیان کرد: در حال حاضر 200 میلیون تن ظرفیت عملیاتی در کشور داریم که همواره ظرفیت 300 میلیون تنی را برای سال آینده برآورد کرده ایم .

معاون امور بندری منطقه ویژه سازمان بنادر و کشتیرانی، گفت: اکثر بنادر براساس قانون مناطق اقتصادی است اما در این میان برخی مناطق وجود دارد که از قانون مناطق آزاد پیروی می کنند و به عبارتی معاف از پرداخت مالیات هستند.

گفتنی است سعیدنژاد مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: امسال برای ۱۸ میلیون مسافر دریایی برنامه ریزی کرده ایم و برای رفاه حال هموطنان که قصد مسافرت دریایی به بنادر و جزایر کشور را دارند فروش بلیت به صورت اینترنتی صورت می گیرد.

سعیدی نژاد افزود: توصیه ما به همه هموطنان برای خدمات دهی بهتر و مراجعه کمتر به ترمینال های مسافری دریایی این است که پیش از مراجعه به پایانه های مسافری دریایی، برای تهیه بلیت از طریق شبکه اینترنتی سازمان بنادر و دریانوردی و از طریق ترمینال های مجاز و شناورهای مجاز و مطمئن اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ایمنی مهمترین نکته در سفرهای دریایی است و سازمان بنادر و دریانوردی برای برای حصول این موضوع تمام تلاش خود را بکار بسته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: