کد خبر: ۴۰۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
وزیر صنعت، معدن و تجارت:
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در برگزاری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو که 24 و 25 بهمن ماه امسال برگزار می‌شود بر روی بهبود فرآیند خدمات پس از فروش خودرو و همچنین ویژگی‌های مردمی بودن آن توجه شود.
مهندس محمدرضا نعمت زاده در نشست هماهنگی اعضای شورای سیاستگذاری برگزاری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو با بیان این مطلب افزود: بحث خدمات جدیدی که من بعد واحدهای خدمات پس از فروش خودرو در صدد ارائه آن هستند می‌بایست در این همایش و نمایشگاه جانبی آن به نمایش عمومی گذاشته شود .
به گفته مهندس نعمت زاده ؛‌در این همایش بزرگ همچنین می‌بایست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که همانا نمایندگان ملت می‌باشند دعوت نموده تا از حمایت‌های آنها در تقویت و توسعه صنعت خودرو برخوردار شویم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه بهتر از فرایند پذیرش تا ترخیص خودرو در نمایشگاه جانبی همایش صنعت خودرو نمایش داده شود، تأکید کرد؛ همچنین از اقشار مختلف مردمی به ویژه دانش آموزان، دانشجویان، اساتید دانشگاه و آحاد مردم که بالغ بر 24 میلیون نفر در کشور با احتساب موتورسیکلت، با این محصولات این صنعت سر و کار دارند، تبلیغات لازم برای حضور در نمایشگاه جانبی همایش بین المللی مذکور به انجام رسد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد؛ در همایش بین المللی صنعت خودرو از صادرکنندگان و تولیدکنندگان نمونه و کسانی که در خدمات پس از فروش دارای نوآوری‌هایی نموده و همچنین نوسازی‌هایی در واحد خود به انجام رسانیده‌اند نیز باید تجلیل شود بطوریکه بهتر است از نمایندگان شهرستان‌های دوردست که خدمات پس از فروش در زمینه موتور، صاف‌کاری و سایر خدمات انجام داده‌اند به مردم معرفی شوند.
وی با تأکید بر این که در این همایش کارهای جنبی با محتوا که می‌تواند ایجاد انگیزش نماید می‌بایست توسط طراحان همایش و نمایشگاه یاد شده رعایت شود.
بر پایه این گزارش در این نشست هر کدام از اعضای شورای سیاستگذاری برگزاری چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو ضمن تشریح اقدامات انجام شده به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود نموده‌اند.
این گزارش می‌افزاید: اهم موضوعات مطروحه در این نشست برگزاری همایش توسط کمیته‌های علمی، اجرایی، اطلاع‌رسانی و بین المللی خواهد بود که تاکنون از 1600 نفر دعوت به عمل آمده است.
همچنین در کنار همایش یاد شده محیطی به مساحت 4 هزار متر به نمایشگاه خدمات پس از فروش اختصاص خواهد یافت، از سوی دیگر برگزاری کارگاه‌های آموزشی و در نظر گرفتن سالن‌هایی برای مذاکره شرکت‌های خودروسازی ایرانی و خارجی با یکدیگر، بر پایه پنل‌های تخصصی به منظور انتقال تجربیات خودروسازان به یکدیگر از دیگر برنامه‌های پیشنهادی برای همایش بین المللی یاد شده خواهد بود.
این گزارش می‌افزاید در این همایش علاوه بر خبرنگاران داخلی از نمایندگان خبرگزاری‌‌ها و شبکه‌های خبری بین المللی خارجی به منظور پوشش خبری همایش دو روزه توسط کمیته اطلاع‌رسانی دعوت به عمل آمده است.
همچنین مباحث مربوط به نقش و سهم خدمات فروش و پس از فروش در ارتقاء برند، زنجیره ارزش خدمات فروش و پس از فروش ، اقتصاد خدمات فروش و پس از فروش و الگوها و رویه‌های موفق در خدمات فروش و پس از فروش از موضوعاتی است که در این همایش به شرکت‌کنندگان که بیشتر جنبه آموزنده خواهد داشت ارائه خواهد شد.
گفتنی است تاکنون 104 مقاله به دبیرخانه همایش یاد شده واصل شده و از کشورهای مطرح خودروساز از جمله فرانسه، ترکیه، ایتالیا، برزیل و اتریش در قالب شرکت‌های خودروسازی مرسدس، بنز و آلمان، فولکس واگن، تویوتا، هیوندا، میتسوبیشی و غیره در بحث مارکتینگ و خدمات پس از فروش دعوت به عمل خواهد آمد.

نام:
ایمیل:
* نظر: