کد خبر: ۴۳۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه‌های جهان
تجارت آنلاین: بازار بورس با رشد معاملات روبرو شده است که نشانگر نگرانی سرمایه گذاران نسبت به تأثیر سیاستگذاری دولت ترامپ بر تجارت است.
به گزارش تجارت آنلاین بازارها در انتظار گزارش رشد اقتصادی آمریکا، انعکاس تصمیم‌های ترامپ در تجارت و بازار بورس، تقابل جمهوریخواهان با ترامپ برسر بودجه نظامی و سفر نماینده ارشد چین به آمریکا از مهم‌ترین تیترهای صفحه اول روزنامه‌های جهان در روز سه شنبه‌اند.

*بازارها در انتظار گزارش رشد اقتصادی آمریکا – گاردین
بازارهای جهانی درانتظار انتشار گزارش رشد اقتصادی آمریکا از ماه ژانویه تاکنون است این درحالی است که بحث درباره برگزیت و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نیز درمجمع سالانه وزارت دارایی انگلیس مطرح خواهد شد. وال استریت با رشد در معاملات روبرو بوده است که بر بازارهای بورسی اروپا نیز تاثیرگذاشته است.
سایه ترامپ بر بازار بورس

*انعکاس ترامپ در تجارت و بازار بورس – وال استریت ژورنال
بازار بورس با رشد معاملات روبرو شده است که نشانگر نگرانی سرمایه گذاران نسبت به تأثیر سیاستگذاری دولت ترامپ بر تجارت است. بورس داو جونز با رشد خوبی همراه بود و قیمت سهام نیز افزایش داشته است که می‌توانی حاکی از ارزیابی دارایی ریسک پذیر بیشتر شدند.
سایه ترامپ بر بازار بورس

*تقابل جمهوریخواهان با ترامپ برسر بودجه نظامی – نیویورک تایمز
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا خواستار افزایش بودجه نظامی به 54 میلیارد دلار شده است این درحالی است که بودجه بخش آموزش و محیط زیست کاهش شدید خواهد داشت. پل رایان سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است این امر به امنیت اجتماعی و کمک به بخش‌های خدمات درمانی صدمه خواهد رساند.
سایه ترامپ بر بازار بورس

*سفر نماینده ارشد چین به آمریکا - ساوت چاینا مورنینگ پست
نماینده ارشد چین با دونالد ترامپ دیدار کرد و انتظار می‌رود در این دیدار زمینه برای دیدار روئسای جمهور چین و آمریکا در ماه مه آماده گردد. ترامپ در دیدار با یانگ جیچی گفت که دو طرف نیازمند افزایش سطح بالا همکاری‌ها هستند. تحلیلگران معتقدند این سفر به مقامات اجازه می‌دهد تا بی اعتمادی ماههای اخیر را تغییر دهند.
سایه ترامپ بر بازار بورس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار