کد خبر: ۴۴۹۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
با 11ميليون آريسان بخريد؛
گروه صنعتي ايران خودرو طرح فروش ويژه وانت آريسان را با شرايطي ويژه اجرا كرده كه براساس آن هموطنان مي توانند با پيش پرداخت 11ميليون توماني صاحب يك دستگاه خودرو آريسان شوند.
به گزارش روزنامه تجارت به نقل از ايكوپرس، در طرح فروش اعتباري وانت آريسان ايران خودرو، مبلغ پيش پرداخت 113ميليون ريال تعيين شده و باقيمانده قيمت نيز در اقساط 12 تا 36ماهه دريافت مي شود.
ايران خودرو اخيرا با اجراي پروژه هاي متعدد بهبود كيفي، كيفيت وانت آريسان را ارتقا داده است. قيمت نهايي و نقدي اين محصول 274ميليون و 500هزار ريال است و نرخ سود در طرح فروش اعتباري بين 14 تا 18درصد است.
شرايط فروش ويژه وانت آريسان به گونه اي طراحي و برنامه ريزي شده است كه هموطنان با توان مالي متوسط نيز بتوانند از آن بهره مند شوند.
تحويل وانت آريسان در طرح ويژه فروش اعتباري 30روزه پيش بيني شده است.
اين شرايط ويژه فروش تا پايان فروردين ماه برقرار است و هموطنان جهت بهره مندي از آن مي توانند به سايت اينترنتي فروش ايران خودرو به نشاني www.ikco.iranecar.com  يا يكي از نمايندگي هاي رسمي گروه صنعتي ايران خودرو در سراسر كشور مراجعه كنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
0
0
این وانت که عملا" نصف آن بلاع استفاده میباشد .(اتاق جلو و کاپوت).فقط فضایی شهر ها را اشغال میکند. موتور و زیر بندی هم که پیکان است .
نام:
ایمیل:
* نظر: