کد خبر: ۵۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
تخفیف ۴۰ درصدی هتل های پایتخت به گردشگران داخلی و خارجی
براساس برنامه ریزی‌ها، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های شهر تهران از 29 اسفند 96 تا 13 فروردین 97، برای گردشگران داخلی و خارجی، تخفیف ۴۰ درصدی در نظر گرفته اند. سوئیت هم با تخفیف 50 درصدی در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد.
قیمت هتل در تهران برای فرهنگیان نصف می شود
رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان از تخفیف ۴۰ درصدی برای گردشگران داخلی و خارجی در ایام نوروز خبر داد.
محمد علی فرخ مهر رئیس اتحادیه هتل و هتل آپارتمان با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌ها، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌های شهر تهران از 29 اسفند 96 تا 13 فروردین 97، برای گردشگران داخلی و خارجی، تخفیف ۴۰ درصدی در نظر گرفته اند.
وی افزود: همچنین با توجه به شرایط نامناسب مالی مهمانپذیرها و هتل آپارتمان‌ها، جلساتی با دستگاه ذی‌ربط برگزار شده است تا مدارس پذیرش مسافر نداشته باشند و به دنبال آن  سوئیت با تخفیف 50 درصدی در اختیار فرهنگیان قرار بگیرد.
فرخ مهر ادامه داد: با توجه به اینکه تهران  دارای مکان‌های تفریحی و گردشگری بسیاری زیادی است، سازمان میراث فرهنگی، شهرداری و اتحادیه هتل و هتل آپارتمان برنامه های گردشگری زیادی برای این ایام در نظر گرفته اند.
این رئیس اتحادیه در این راستا بیان کرد: کیوسک‌های اطلاع رسانی گردشگری در تهران از طرف اتحادیه هتلداران و شهرداری نصب خواهد شد تا خدمات لازم را به گردشگران  ارئه دهند.
فرخ مهر با اشاره به اینکه 90 درصد هتل های موجود در تهران به استاندارد سازی شده اند و آماده پذیرش گردشگر و خدمات دهی خواهند بود، یادآور شد:هم اکنون 135 هتل و هتل آپارتمان و حدود 130 مهمانپذیر در تهران وجود دارد که برای ایام نوروز آماده شده اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار