کد خبر: ۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: طرح فروش سیم کارت های دائمی همراه اول که دردو مرحله اجرا می شود،تا اطلاع ثانوی تمدیدشد و بر اساس آن متقاضیان می توانند سیم کارت دائمی را با قیمت مصوب 165 هزار و 600 تومان و با امکان پرداخت دو مرحله ای هزینه آن، خریداری کنند.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، متقاضیان می توانند با پرداخت مبلغ 20 هزار تومان در زمان خرید، صاحب سیم کارت دائمی شده و بقیه را هنگام فعالسازی سیم کارت پرداخت کنند.

براساس این گزارش ،افراد می توانند برای خرید این نوع از سیم کارت ها و بهره مندی از مزایای آن، به دفاتر خدمات ارتباطی و یا فروشگاه های همراه اول مراجعه کنند.

اداره کل یاد شده از تمدید مهلت فروش سیم کارت های اعتباری پنج هزار تومانی همراه اول خبر داد و افزود :براساس این طرح، سیم کارت های اعتباری همراه اول با قیمت پنج هزارتومان و اعتبار اولیه 500 تومانی به فروش می رسد.

همچنین علاوه بر ارائه تخفیف 50درصدی در قیمت سیم کارت های اعتباری، طرح تشویقی دیگری روی این سیم کارت ها ارائه می شود که به موجب آن، با اولین شارژ سیم کارت، پنج هزار تومان اعتبار هدیه درون شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) به فرد خریدار اختصاص می یابد ،این طرح در پاییز سال جاری در سراسر کشور اجرا شده و قرار است همچنان ادامه یابد.

فرصت سه ماهه برای فرد متقاضی جهت استفاده از اعتبار هدیه پنج هزار تومانی از زمان ثبت نام به عنوان مزایای این طرح محسوب می شود.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پرتال همراه اول به نشانی www.mci.ir مراجعه نمایند .

شمار مشترکان همراه اول در اوایل سال جاری بیش از 64 میلیون نفر اعلام شد و از این رقم 8.5 میلیون نفر مربوط به مشترکان در سال 1392 است .

همراه اول دارای 271 اپراتور و تا اوایل امسال با 112 کشور قرار داد رومینگ بین الملل امضا کرده است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار