کد خبر: ۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
مهمترین عناوین خبری اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته منتشر شد.
به گزارش تجارت آنلاین به نقل از مهر؛مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است :

ایتارتاس: به دنبال تحریم های امریکا علیه روسیه، ارائه خدمات به صاحبان مسترکارت و ویزا کارت در بانک های روسی منطقه "کریمه" به حالت تعلیق در آمد.

خبرگزاری فرانسه: دولت ژاپن به عنوان سومین اقتصاد برتر جهان به منظور خارج شدن از رکود اقتصادی با تصویب 29 میلیارد دلار در جهت اشتغال زایی و تخصیص دادن به یارانه ها موافقت کرد.

فایننشال تریبون: یک موسسه تحقیقاتی در زمینه اقتصاد پیش بینی کرد که هند تا سال 2018 میلادی به عنوان برترین اقتصاد در میان کشورهای مشترک المنافع و تا سال 2024 میلادی به عنوان سومین اقتصاد برتر جهان خواهد بود.

بی بی سی: شرکت خودروسازی "تسلا موتور"، سازنده خودروهای شارژی از نمونه جدید خودرو "Roadster" که قابلیت پیمودن مسافت 650 کلیومتر را با تنها یک بار شارژ باطری دارد، را رونمایی کرد. 

راشا 24: وزیر توسعه اقتصادی روسیه گفت احتمال دارد که رشد اقتصادی این کشور از سال 2016 میلادی آغاز شود.

عرب نیوز: به دلیل پایین آمدن قیمت نفت، قیمت مسکن در عربستان سعودی تا 30 درصد کاهش یافت.

بلومبرگ: رشد اقتصادی ویتنام در سه ماه آخر سال جاری میلادی به دلیل وام دادن بانک ها و سرمایه گذاری بخش خارجی، مثبت ارزیابی می شود.

فایننشال تریبون: مردم چین به دلیل نمود پیدا کردن حجم بالای بدهی ها در چین نسبت به رشد اقتصادی این کشور در آینده بدبین هستند.

ترید عربیا: شرکت سامسونگ از مانیتور فوق پیشرفته منحنی با مدل SE790c، رونمایی کرد.

اسپاتنیک: چین و صربستان یادداشت تفاهمی را امضاء کردند که بر اساس آن از این به بعد بانک های صربستان پول چین را در معاملات بپذیرند.

راشاتودی: بانک مرکزی روسیه به منظور فاصله گرفتن از سیستم مالی غرب، بانک جدیدی با کاربری مشابه بانک SWIFT تاسیس می کند.

رویترز: تحلیگران بورس وال استریت امریکا معتقدند به دلیل پایین آمدن قیمت جهانی نفت، در سال 2015 میلادی شاهد حوادث عجیب و غریب خواهند بود.

بلومبرگ: وزیر اقتصاد و دارایی کلمبیا گفت به دلیل پتانسیل های موجود در این کشور، رشد اقتصادی کلمبیا در سال 2015 میلادی حتی با پایین تر آمدن قیمت نفت در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه آمریکای لاتین از سرعت بیشتری برخوردار خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار