کد خبر: ۷۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
همزمان با نهمین روز از نمایشگاه کتاب تهران انجام شد؛
گروه ادب ــ معاون اقتصادی رئیس جمهور با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و درباره مهم‌ترین مسائل حوزه نشر دیدار و گفتگو کرد.

گفت‌و‌گوی نهاوندیان و صالحی درباره مسائل نشر و کاغذبه گزارش ایکنا؛ همزمان با نهیمن روز سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهور با حضور در مصلی امام‌خمینی (ره) با سید‌عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محسن جوادی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و در جریان جزئیات برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قرار گرفت.

در این دیدار همچنین حسین انتظامی، دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ قادر آشنا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی و قائم‌مقام رئیس نمایشگاه؛ نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه خانه کتاب و هومان حسن‌پور، رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران نیز حضور داشتند.

در این دیدار نهاوندیان با وزیر ارشاد درباره مسائل کاغذ گفتگو کرد و سپس در بخش ناشران عرب حاضر و با تازه‌های نشر این بخش آشنا شد. وی همچنین با حضور در شبستان از غرفه‌های، سخن، نسل نو‌اندیش، نشر چشمه، ثالث، نگاه بازدید و با ناشران درباره حضور در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفتگو کرد.

سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه درمصلی امام خمینی (ره) برپا است.

انتهای پیام

آخرین اخبار