کد خبر: ۷۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
برخی افراد و مؤسسات سودجود با انجام تبلیغات در فضاهای مجازی ، با ادعاهای واهی دسترسی به سؤالات آزمون سراسری، اقدام به کلاهبرداری می کنند.

هشدار به داوطلبان آزمون سراسری دانشگاهها

سازمان سنجش آموزش کشور درباره سوء استفاده افراد سودجو از داوطلبان کنکور هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، در اطلاعیه سازمان سنجش آمده است: با نزدیک شدن به برگزاری زمان آزمون سراسری در روزهای پنج شنبه 13 و جمعه 14 تیرماه سال 1398 مشاهده می شود برخی افراد و مؤسسات سودجود و کلاهبردار با انجام تبلیغات در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی و با ادعاهای واهی، دسترسی به سؤالات آزمون سراسری، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می کنند. از داوطلبان و خانواده های محترم ایشان درخواست می شود در نهایت هوشیاری و مراقبت از گرفتار شدن در دام این شیادان، هرگونه خبر مشکوک در این زمینه را از طریق شماره تلفن های 36182152-026 و 36182151-026 و آدرس الکترونیکی hefazatazmon@sanjesh.org یا نشانی اینترنتی http://q.sanjesh.org/53479 به ستاد خبری اداره کل حراست سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کنند.

سازمان سنجش همچنین اعلام کرد: مشاهده شده است برخی افراد و مؤسسات سودجو و کلاهبردار جهت جلب اعتماد داوطلبان و خانواده های محترم ایشان با جعل عنوان و آرم سازمان سنجش آموزش کشور در کانالهای اطلاع رسانی شبکه های مجازی اقدام به فعالیت می نمایند، لذا بدینوسیله به کلیه داوطلبان عزیز اعلام می دارد این سازمان هیچگونه فعالیتی در کانالهای اطلاع‌رسانی (تلگرام ، اینستاگرام و ...) ندارد و داوطلبان محترم جهت کسب اطلاعات لازم و دسترسی به اطلاعیه های صادره می توانند از طریق سایت سازمان، نشریه پیک سنجش و یا کانالهای اطلاع رسانی داخلی به آدرسهای ذیل اقدام کنند.

پیام‌رسان سروش: http://sapp.ir/sanjeshprnoet

پیام‌رسان آی‌گپ: http://profile.igap.net/prnoetir

پیام‌رسان گپ: http://gap.im/prnoetir

پیام‌رسان بله: @prnoetir

پیام‌رسان ایتا: http://eitaa.com/prnoetir

آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنجشنبه ۱۳ تیرماه، آزمون داوطلبان گروه هنر بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ تیر، آزمون داوطلبان گروه علوم تجربی صبح جمعه ۱۴ تیر و آزمون داوطلبان گروه آزمایشی زبان‌های خارجی بعدازظهر جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

از یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب آزمون سراسری سال ۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی،  ۴۹ هزار و ۶۵ نفر معادل ۴ و نیم درصد کل داوطلبان کشور، مازندرانی هستند که از این تعداد ۲۹ هزار و ۴۹۵ داوطلب دختر و ۱۹هزار و ۵۷۰ داوطلب پسر هستند.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از دیروز در سایت سازمان سنجش آغاز شد و تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

چنانچه کارت شرکت در آزمون، دارای اشکالاتی باشد ضروری است داوطلبان از  فردا سه‌شنبه ۱۱ تا چهارشنبه ۱۲ تیر، صبح‌ها از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۴ تا ۱۸ با همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۳ در ۴ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده این سازمان مستقر در باجه‌های رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.

محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون داوطلبان مازندرانی بر مبنای شهرستان محل اقامت فعلی آنان، به شرح زیر است:

ساری: کوی طبرستان، دانشکده فنی امام محمد باقر (ع)

آمل: دانشگاه پیام نور مرکز آمل

بابل: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

بابلسر: سازمان مرکزی دانشگاه مازندران

بهشهر: دانشگاه پیام نور مرکز بهشهر

جویبار: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار

چالوس: دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس

رامسر: دانشگاه پیام نور مرکز رامسر

نوشهر، کلاردشت، نکا، بندپی شرقی و قائمشهر: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان

محمودآباد: دانشگاه پیام نور مرکز محمودآباد

سوادکوه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه

تنکابن: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن

نور: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار