کد خبر: ۷۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون کارشناسی ارشد از امروز برای دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم آغاز شده اما داوطلبان دانشگاه آزاد باید از 22 تیرماه با مراجعه به سایت این دانشگاه از نحوه انتخاب رشته مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ نیز منتشر شده است و داوطلبان می‌توانند برای انتخاب رشته از اطلاعات این دفترچه استفاده کنند، همچنین سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای توضیحاتی درباره انتخاب رشته منتشر کرده است.

مهلت انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ تا روز یکشنبه ۲۳ تیر ادامه دارد.

البته داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل در واحدهای دانشگاه آزاد را دارند باید پس از اعلام نتیجه اولیه آزمون از سایت سازمان سنجش، از روز ۲۲ تیرماه ۹۸ به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی  مراجعه کنند تا از تاریخ انتخاب رشته مطلع شده و از طریق این سایت برای انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اقدام کنند، انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون به طور مجزا و از طریق دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار