کد خبر: ۷۸۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
برنامه جهان‌آرای شبکه افق که به‌لطف حضور کارشناسان نزدیک به جبهه پایداری در این برنامه، عملا به عنوان تریبون این جریان سیاسی در صداوسیما شناخته می‌شود، به بررسی موضوع بازداشت اکبر طبری، معاون سابق اجرایی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رییس پیشین قوه‌قضاییه جمهوری اسلامی پرداخت.

میلاد علوی در اعتماد نوشت: بیست‌وچهارم تیرماه بود که برنامه جهان‌آرای شبکه افق که به‌لطف حضور کارشناسان نزدیک به جبهه پایداری در این برنامه، عملا به عنوان تریبون این جریان سیاسی در صداوسیما شناخته می‌شود، با حضور سید سعید لواسانی، امام جمعه لواسان و میلاد گودرزی که از او به عنوان فعال رسانه‌ای نام برده شده، به بررسی موضوع بازداشت اکبر طبری، معاون سابق اجرایی آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رییس پیشین قوه‌قضاییه جمهوری اسلامی پرداخت.

شبکه افق، محل تسویه حساب احمدی نژادی‌ها با آملی لاریجانی

ولی نکته جالب این است که در این برنامه صحبت‌های صریحی علیه رییس سابق دستگاه قضا مطرح شده است. نزدیکی رییس‌جمهوری سابق و جبهه پایداری، اختلاف پایداری‌ها و لاریجانی‌ها و البته احتمالا همسویی‌های شبکه افق و پایداری‌ها این سوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا این بیان صریح فساد در یکی از شبکه‌های صداوسیما، می‌تواند تکمیل‌کننده پازلی برای تسویه‌حساب سیاسی باشد یا خیر؟

برچسب ها: شبکه افق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار