کد خبر: ۷۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
سرمربی چوکا تالش با بیان اینکه هواداران این تیم نقش بسزایی در قبول مسؤولیت سرمربیگری ایفا کردند، گفت: چوکا تیمی ریشه‌دار بوده و برای بازگشت به سطح اول فوتبال می‌جنگیم.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به انتخاب چوکا برای سرمربیگری اظهار کرد: این تیم از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و نقش هواداران پرشور این تیم در قبول مسؤولیت سرمربیگری پررنگ بود.

وی با بیان اینکه تیم‌های لیگ دو برای صعود می‌جنگند، افزود: پیش‌ازاین در گیلان به همراه سپیدرود رشت به لیگ دسته اول صعود کردم، برای صعود نیاز به عوامل مختلفی بوده و کار سختی در پیش داریم.

سرمربی تیم فوتبال چوکا تالش با اشاره به اینکه روز شنبه قرارداد خود را نهایی می‌کند، افزود: تمرینات چوکا تالش روز شنبه پس از امضای قرارداد سرمربیگری بنده آغاز می‌شود و تیمی منسجم روانه لیگ دسته دوم می‌کنیم.

پیوس با بیان اینکه زمان در حال سپری شدن است، خاطرنشان کرد: روی حمایت ویژه هواداران چوکا در طول فصل حساب ویژه‌ای بازکرده‌ایم و با اتحاد و همدلی برای صعود جنگیده و نام قلعه عقاب‌ها را مجدداً سر زبان‌ها خواهیم انداخت.

به گزارش فارس، فرشاد پیوس با رأی قاطع اعضای هیئت‌مدیره چوکا تالش به‌عنوان سرمربی این تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم انتخاب شد.

انتهای پیام/3389

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار