کد خبر: ۸۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶
شهروند در 28 و 29 شهریور ماه با برگزاری قرعه کشی های آنلاین و اهداء جوایز ویژه نقدی و غیر نقدی همراه با ارائه تخفیفات ویژه تا سقف ۵۰ درصد با استقبال گسترده و کم نظیر شهروندان روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، همزمان با جشنواره تخفیفات تابستانی شهروند و به منظور افزایش نشاط اجتماعی وایجاد محیطی نشاط آور، فروشگاه های شهروند در آخرین روزهای تابستان امسال برنامه های پر تخفیف و پر جایزه ویژه ای را برای شهروندان در نظر گرفته است و اقلام مصرفی و مایحتاج مردم را بین ۵ تا ۵۰ درصد تخفیف به مشتریان عرضه می کند تا اقشار مختلف جامعه نگرانی کمتری نسبت به تامین محصولات ضروری خود داشته باشند.
همچنین در جشنواره پرتخفیف 28 و29 شهریور ماه، شهروندان توانستند به ازای هر 500 هزار تومان خرید از فروشگاه های شهروند، در قرعه کشی آنلاین با جوایز نقدی شرکت کرده و به ازای هر 800 هزار تومان خرید از جوایز غیر نقدی ده ها دستگاه دوچرخه و لوازم خانگی بهره مند شوند.
برگزاری جشنواره های تخفیفی شهروند، با بیش از 2000 جایزه نقدی و غیر نقدی، علاوه بر افزایش رضایتمندی و نشاط اجتماعی شهروندان، می تواند فرصتی باشد تا مشتریان فروشگاه های شهروند با خاطره ای خوش از خرید درآخرین روزهای تابستان بتوانند مایحتاج ضروری خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنند.
فروشگاه های شهروند با برگزاری جشنواره‌های مختلف در تمام فصول سال و به بهانه مناسبت ها و اعیاد مختلف تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر می گیرد و همواره سعی دارد تا حداکثر توان خود را برای جلب رضایتمندی بیشتر شهروندان از این تخفیفات به کار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: