کد خبر: ۸۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
بلیت دیدار دو تیم داماش گیلان و سایپا تهران در مرحله یک‌شانزدهم پایانی جام حذفی به‌صورت اینترنتی فروخته می‌شود.

میثم محبوب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تقابل داماش و سایپا در مرحله یک‌شانزدهم پایانی رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: داماش گیلان با توجه به تمریناتی که در هفته گذشته انجام داده است به دنبال ارائه یک بازی جوانمردانه و محکم مقابل تیم فوتبال سایپا است.

وی با بیان اینکه داماش بدون محروم به مصاف سایپا می‌رود، افزود: عباس کندل را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان مشکلی برای دیدار مقابل سایپا ندارند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به فروش اینترنتی دیدار این تیم مقابل سایپا تهران بیان کرد: بلیت‌فروشی این دیدار از طریق سایت شرکت فرهنگی ورزشی سایپا انجام می‌شود، علاقه‌مندان به خرید بلیت می‌توانند تا دو ساعت قبل از شروع بازی، به سایت اینترنتی به آدرس www.saipasport.com مراجعه و نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

محبوب با بیان اینکه جهت خرید بلیت الکترونیکی وارد نمودن کد ملی ضروری است، خاطرنشان کرد: جهت ورود به ورزشگاه همراه داشتن تصویر بلیت (ترجیحاً پرینت تصویر) و کارت ملی الزامی است.

وی از اعزام هواداران داماش به تهران خبر داد و افزود: چند دستگاه اتوبوس برای اعزام هواداران داماش تدارک دیده شده است و هواداران با حضور در میدان گیل رأس ساعت ۹: ۳۰ صبح یکشنبه می‌توانند برای حمایت از تیم داماش عازم پایتخت شوند.

به گزارش فارس، دو تیم فوتبال داماش گیلان و سایپا تهران در مرحله یک‌شانزدهم پایانی جام حذفی، فردا (یکشنبه، هفتم مهرماه) از ساعت ١٧:١٥ در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار