کد خبر: ۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 از پایان بررسی لایحه بودجه 94 در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت که در این مصوبه کاهش جدی در اتکا به منابع نفتی پیش‌بینی شده است.
به گزارش تجارت آنلاين به نقل از ايسنا، احمدرضا دستغیب در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برای اولین بار کمیسیون تلفیق در سه هفته بخش‌های درآمدی لایحه بودجه و در یک هفته بخش‌های هزینه‌ای را مورد بررسی قرار داد. این پیام خوبی است که نشان می‌دهد نمایندگان ملت به دنبال افزایش هزینه نیستند بلکه تلاش نمایندگان برای افزایش درآمد بوده است چرا که ما با کاهش درآمدهای نفتی مواجه هستیم.

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94، کاهش اتکا به منابع نفتی در بودجه 94 را پیام مثبت و گام خوبی در این جهت عنوان و خاطرنشان کرد: اگرچه در لایحه پیشنهادی دولت کاهش جدی اتکا به منابع نفتی نسبت به سال گذشته وجود داشت اما ما کاهش جدی‌تری دادیم و سهم منابع نفتی از لایحه هم کمتر است.

دستغیب خاطرنشان کرد: در بخش هزینه‌ای پیشنهاداتی مطرح و تلاش شد توجه به حوزه‌های عمرانی صورت گیرد به نحوی که نسبت به سال گذشته کاهشی در سهم بودجه‌های عمرانی نداشته باشیم و فعالیت‌های عمرانی در سال آینده ادامه یابد.

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 با اشاره به بررسی ردیف‌های لایحه بودجه 94 در جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق، افزود: به هر حال فرهنگیان مطالباتی دارند که باید مورد توجه قرار گیرد، همچنین برخی اقشار و جامه ایثارگران نیازهایی را مطرح کردند که باید به آنها توجه شود.

وی درباره تبصره 21 لایحه بودجه در مورد هدفمندی یارانه‌ها نیز گفت: امروز فرصتی برای بررسی پیشنهادات در این رابطه وجود دارد و این احتمال هست که بخش هدفمندی تغییراتی کند.

نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 94 افزود: ما از ساعت 13 امروز در کمیسیون تلفیق پیشنهادات اعضا در ارتباط با بودجه 94 و نظرات متخصصین و صاحب‌نظران را مورد بررسی قرار می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تا پایان امروز بودجه 94 در کمیسیون تلفیق به پایان برسد البته بر اساس زمان‌بندی فردا پنج‌شنبه هم زمان داریم.

دستغیب در پایان گفت: گزارش کمیسیون تلفیق از لایحه بودجه 94 در ابتدای هفته آینده تقدیم هیات رییسه می‌شود و بعد از تعطیلات یک هفته‌ای بودجه 94، 26 بهمن در دستور کار صحن علنی قرار می‌گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار