کد خبر: ۲۰۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: سقوط هواپیمای آموزشی در سواحل هرمزگان درحال بررسی است.

آقای میر اکبر رضوی گفت: کترینگ در پرواز باید توسط شرکت‌های هواپیمایی در پرواز‌های بیش از یک ساعت به مسافران ارائه شود و در صورتی که مسافران گزارشاتی مبنی بر عدم پذیرایی به شرکت‌های هواپیمایی را گزارش کنند، برابر قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور سقوط هواپیمای آموزشی در سواحل هرمزگان در حال بررسی است و به زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

ساعاتی پیش هواپیمایی آموزشی در سواحل دریای هرمزگان سقوط کرد که خوشبختانه سرنشینان این هواپیما توسط صیادان محلی نجات پیدا کردند.

از ابتدای شیوع کرونا شرکت‌های هواپیمایی به دلیل حفظ جان مسافران پذیرایی را در هواپیما انجام نمی‌دادند، اما با کاهش شیوع بیماری و با دستور سازمان هواپیمایی باید تمامی ایرلاین‌ها که بیش از یک ساعت پرواز دارند، اقدام به پذیرایی کنند.

پیش از این بسیاری از مسافران از عدم پذیرایی در هواپیما‌ها گلایه داشتند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار