کد خبر: ۱۰۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
رئیس گروه سلامت محیط و کار‌ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: ۱۱۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت مصوبات کمیته پیشگیری و کنترل کرونا در رفسنجان تعطیل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، مجید رنجبرکاظمی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون از یک هزار و 882  واحد امکنه عمومی در این شهر بازدید شده و آموزش‌های لازم جهت پیشگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا به این واحدها ارائه شده است.

رئیس گروه سلامت محیط و کار‌ معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان عنوان داشت: یک هزار و 416 واحد با رعایت نکات ایمنی و اصول بهداشتی، گندزدایی شده‌اند و با توجه به اطلاعیه‌های فاصله‌گذاری هوشمند طبق لیست، اماکن کم‌خطر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

رنجبرکاظمی ادامه داد: ۱۱۵ امکنه به علت عدم رعایت مصوبات کمیته پیشگیری و کنترل کرونا تعطیل شده‌اند.

وی در خصوص کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع موادغذایی تصریح کرد: در مجموع از 5 هزار و 234 مرکز تا کنون بازدید و آموزش‌های لازم به این مراکز داده شده و در 2 هزار و 741 مرکز نیز پوسترهای آموزشی مورد نیاز نیز نصب شده است.

رنجبرکاظمی با اشاره به بازدید از 4 هزار و 252 مرکز  تهیه و توزیع موادغذایی، افزود: از فعالیت ۱۷۵ مرکز جلوگیری شده و این واحدها  پلمب شده‌اند.

وی در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به پلمب ۳۰ مرکز عرضه قلیان در شهر رفسنجان از کنترل و بازدید از ۱۰۳ مرکز عرضه قلیان خبر داد و خواستار توجه بیشتر مسئولان به سرعت شیوع مصرف این محصول پرخطر در میان اقشار مختلف جامعه شد.

انتهای پیام/80016/ب

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار