کد خبر: ۱۴۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: هدف مجموعه باشگاه خیبر در فصل اول حضور در لیگ آزادگان کسب رتبه تک رقمی است. با توجه به آماده نبودن چمن ورزشگاه تختی، بازی‌های خانگی تیم حداقل تا یک ماه آینده در تهران یا البرز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مسعود عبدی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات حال حاضر تیم خیبر نداشتن زمین تمرین و کمپ مجهز برای این تیم در خرم‌آباد است.

وی با بیان اینکه تا به امروز مسئولان لرستان در این حوزه اقدامی انجام نداده‌اند، افزود: اختصاص کمپ مجهز برای ریشه دار ترین تیم غرب کشور وظیفه مسئولان است اما متاسفانه نه تنها این مسئله را انجام نداده‌اند بلکه هزینه کاشت و تعمیر چمن ورزشگاه تختی را نیز خود باشگاه خیبر انجام داده است.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد اظهار داشت: هدف مجموعه باشگاه خیبر در فصل اول حضور در لیگ آزادگان کسب رتبه تک رقمی است و کادر فنی از شرایط و کیفیت بازیکنان حال حاضر تیم رضایت کامل دارند.

عبدی با اشار به اینکه با توجه به اینکه استان لرستان از زیرساخت‌های لازم برای داشتن دو تیم در لیگ‌های سراسری برخوردار نیست، تصریح کرد: در همین راستا امتیاز لیگ دو خیبر به یک استان دیگر فروخته می‌شود.

وی خاطرشنان کرد: برای کشف استعدادهای استان نیازمند ایجاد زیرساخت‌ها توسط مسئولین هستیم و متاسفانه تا به امروز مسئولان استان در این حوزه کار چندانی انجام نداده‌اند.

مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه تیم خیبر حدود 50 روز است که در اردوهای شبانه روزی به سر می‌برد، عنوان کرد: با توجه به آماده نبودن چمن ورزشگاه تختی بازی‌های خانگی تیم حداقل تا یک ماه آینده در تهران یا البرز برگزار خواهد شد.

عبدی در بخش پایانی صحبت‌های خود اظهار داشت: قراردادهای بازیکنان خیبر حداکثر تا روز سه‌شنبه در هیئت فوتبال ثبت می‌شوند و به مردم لرستان اطمینان می‌دهیم امسال حضوری آبرومندانه در مسابقات لیگ آزادگان داشته باشیم .

انتهای پیام/85020

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار