کد خبر: ۱۷۸۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳
دفتر رییس اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد، اسحاق هرتزوگ یکشنبه گذشته سفر محرمانه‌ای به اردن داشته و با عبدالله دوم شاه این کشور در امان دیدار کرده است.در بیانیه دفتر رییس اسرائیل آمده است: در این دیدار دو طرف در خصوص مسائل راهبردی دوجانبه و منطقه‌ای گفت و گو کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، رییس رژیم صهیونیستی هفته گذشته به صورت محرمانه به اردن سفر و با شاه این کشور گفت‌ و گو کرده است.

به گزارش روسیا الیوم، دفتر رییس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد، اسحاق هرتزوگ یکشنبه گذشته سفر محرمانه‌ای به اردن داشته و با عبدالله دوم شاه این کشور در امان دیدار کرده است.

در بیانیه دفتر رییس رژیم صهیونیستی آمده است: در این دیدار دو طرف در خصوص مسائل راهبردی دوجانبه و منطقه‌ای گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، موضوعات مربوط به کشاورزی، انرژی، بحران آب و هوایی و واردات از دیگر مسائلی بوده که دو طرف درباره آن گفت و گو کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند، هرتزوگ سفر خود به اردن را پیش‌تر با یائیر لاپید وزیر خارجه و نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم هماهنگ کرده بود.

عبدالله دوم پیش‌تر در گفت و گو با سی‌ان‌ان ملاقات محرمانه خود با بنت نخست وزیر و بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تیر ماه گذشته که خبر آن توسط رسانه‌های صهیونیستی منتشر شده بود را تایید کرد.

روابط دو طرف اخیرا به سردی گراییده و حتی اردن مانع پرواز هواپیمای حامل نتانیاهو نخست‌وزیر سابق صهیونیست‌ها هنگام سفر به امارات در حریم هوایی خود شده بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار