کد خبر: ۱۸۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان:
کاشان - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: یک نهضت تمام عیار و جمعی از مسئولان و مدیران برای مهار قیمت اجناس در سطح جامعه لازم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی سلیمانی پیش از ظهر دو شنبه در دیدار با مدیریت و جمعی از کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به رسالت این نهاد در کنترل قیمت اجناس در بازار اظهار داشت: متأسفانه با وجود تمام نظارت‌ها برخی از افراد انصاف را رعایت نمی‌کنند که لازم است فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه نوسان و آشفتگی قیمت کالا و اجناس در بازار زیبنده جامعه اسلامی نیست، ابراز داشت: این موضوع باعث شده است که فعالیت سازمان‌های نظارتی مثل تعزیرات نیز تحت تأثیر قرار بگیرد و کار آنها را مشکل تر کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه برای مهر، قیمت اجناس و کالاها یک نهضت تمام عیار و جمعی از مدیران و مسئولین لازم است، تصریح کرد: البته برخی مواقع مشاهده می‌کنیم که اقداماتی به صورت جزیره‌ای انجام می‌شود که این روند باید با یک کار جمعی و گروهی در تمام سطح جامعه تکمیل شود.

وی یکی از آفت‌های اقتصادی در کشور ما را همین نوسان قیمت‌ها دانست و خاطرنشان کرد: طی ماه‌های اخیر قیمت برخی از کالاهای اساسی افزایش زیادی داشت به حدی که قیمت سیمان در کشور به بالای ۱۰۰ هزار تومان رسید که این شایسته مردم ایران نیست.

آیت الله سلیمانی با بیان اینکه ساماندهی قیمت‌ها می‌تواند کار سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر نهادهای نظارتی را هم تسهیل ببخشد، افزود: خوشبختانه اقدامات و فعالیت‌های سازمان تعزیرات در جامعه اثرگذار است و از این رو باید این سازمان وظایف خود را به دور از هرگونه روابط و بر اساس ضوابط به خوبی انجام دهد تا مردم بیش از پیش شاهد اثرات تلاش‌های این سازمان باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار