کد خبر: ۲۰۰۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۹
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نتایجی که در نیم فصل اول لیگ برتر کسب کردیم دلچسب نبود.

باشگاه خبرنگاران جوان - محرم نویدکیا  سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان گفت: تمام تلاشمان را کردیم که بازیکنان استراحت کنند و ریکاوری خوبی داشته باشند تا بتوانیم مشکلات را تا حد ممکن مرتفع کنیم.

تیم فوتبال سپاهان در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال امتیازات زیادی را از دست داد و با صدر جدول فاصله گرفت. این تیم اصفهانی در نیم فصل دوم به دنبال برد برابر حریفان خود است تا به موفقیت برسد. 

نتایج سپاهان در نیم فصل اول دلچسب نبود

تیم سپاهان نیم‌فصل اول سختی را گذراند. بعضی از بازی‌ها را خیلی بد از دست دادیم که جای توجیه ندارد. هرچند خودمان را قانع کنیم که فوتبال زیبایی ارائه دادیم، اما باید قبول کنیم که نتایج ما خیلی دلچسب نبود.

تیم نفت مسجد سلیمان ساختار دفاعی خوبی دارد 

تیم نفت مسجد سلیمان  ساختار دفاعی خوبی دارد و باید تلاش زیادی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم. می‌دانیم فردا روز سختی برای ما است. باید با تمرکز بالا و نظم تیمی خوبی ظاهر شویم تا بتوانیم امتیاز خوبی به دست بیاوریم. باید بازی خودمان را انجام دهیم؛ بازی‌های قبل و هفته آخر نفت را دیدیم، در ساختار دفاعی خوب هستند، باید راهکار‌ها و ایده‌های خوبی داشته باشیم، از فضا‌ها استفاده کنیم، اگر می‌خواهیم امتیاز خوب بگیریم. ۶ بازیکن در یک روز به تیم نفت اضافه شده و نمی‌دانم چه شرایطی دارند و با چه ساختاری بازی خواهند کرد. باید خیلی خوب و سریع با شرایط وفق دهیم و کنترل توپ و مالکیت توپ بالا داشته باشیم تا موقعیت‌سازی کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، می‌توانیم موفق باشیم.

تیم سپاهان به خرید دیگری نیاز ندارد 

 بازیکنانی که به ما اضافه شدند را از قبل می‌شناختیم. آن‌ها همراه تیم هستند و اگر نیاز باشد، کمک می‌کنند. مصدوم نداریم و محمدرضا حسینی و ولسیانی محروم هستند. برخی بازیکنان جدا شدند و به همین دلیل می‌خواستیم بازیکن بگیریم. خیلی تغییرات پیچیده نمی‌خواهیم داشته باشیم و باید ثبات بیشتری داشته باشیم. به خرید دیگری نیاز نداریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار