کد خبر: ۲۲۶۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
مراسم اهدای لوح یادبود به خیرین کمک به آزادسازی زندانیان و همچنین تقدیر از تیم اجرایی الکامپ و معرفی غرفه‌های برتر این نمایشگاه برگزار شد.

تقدیر از برترینهای الکامپ 26

مراسم اهدای لوح یادبود به خیرین کمک به آزادسازی زندانیان و همچنین تقدیر از تیم اجرایی الکامپ و معرفی غرفه‌های برتر این نمایشگاه برگزار شد.

به گزارش تجارت آنلاین، در این مراسم که با حضور جمعی ار اعضای شورای مرکزی، خیرین کمک به آزادسازی زندانیان، جمعی از غرفه‌گذاران نمایشگاه الکامپ، تیم اجرایی و اصحاب رسانه برگزار شد، حسین اسلامی، رئیس هیأت مدیره این سازمان گفت: «در نمایشگاه الکامپ ۲۶ سطح تماس صنف با بدنه اعضا بیش از قبل بود. همچنین تلاش کردیم تا ارتباط گسترده‌تری با بخش‌های مختلف حاکمیت برقرار شود».

او ادامه داد: «با وجود شرایط بد اقتصادی و زمزمه‌های مختلف، سطح تماس صنف با مجموعه‌های حاکمیتی در لایه‌های مختلف در این دوره قابل قبول و خوب بوده است. زمانی که موضوعاتی مثل موضوعات سال گذشته شکل می‌گیرد، ایجاد فضایی برای گفت‌وگو کار بسیار سختی می‌شود. الکامپ این دوره پس از سه سال و بعد از کرونا در حالی که زمان کمی داشتیم برگزار شد.»

به گفته اسلامی در این دوره با اینکه بازدیدکنندگان کمتری در نمایشگاه داشتیم، اما بازدیدکنندگان تخصصی بیشتری در نمایشگاه حاضر شدند.

او همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر کسب‌و‌کارها گفت: «نمی‌شود مطلبی منتشر شود و واکنشی نشان داده نشود؛ تا زمانی که حق مالکیت به رسمیت شناخته نشود رشد و شکوفایی خصوصی امکان‌پذیر نیست. با توجه به سخنرانی اخیر رهبری با فعالان فناوری اطلاعات، ایشان مخالفت خود را با ورود نامطمئن و حضور مجموعه‌های دولتی در بخش خصوصی اعلام کرده است.»

تولید محتوای بی‌نظیر در الکامپ بیست‌وششم

در این مراسم صادق فرامرزی، نایب رئیس سازمان نصر تهران از حضور کسب‌و‌کارهای بزرگ به خصوص رمزارزی‌ها در الکامپ یاد کرد.

فرامرزی با بیان اینکه گروه‌های کالایی نمایشگاه بسیار متنوع بودند، افزود: «هوشمندسازی، ارز دیجیتال، سلامت دیجیتال، فین‌تک، کرادفاندینگ، آموزش و پرورش، تجارت الکترونیک، اینترنت و انتقال داده‌ها و صندوق مکانیزه فروش از جمله گروه‌هایی بودند که در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲ شرکت کرده بودند. همچنین طبق گزارش شرکت برگزار کننده نمایشگاه، بیش از صدهزار نفر از الکامپ ۱۴۰۲ بازدید کردند».

تقدیر از غرفه‌های برتر

این مراسم در دو بخش اجرا شد. در بخش اول آن به تقدیر از غرفه‌های برتر الکامپ، تیم اجرایی و محتوایی الکامپ، ارائه گزارشی از برگزاری بیست‌و‌ششمین نمایشگاه الکامپ با سخنرانی حسین اسلامی، رئیس هیئت‌مدیره سازمان نظام صنفی تهران و صادق فرامرزی از کمیته اجرایی الکامپ اختصاص یافت و در بخش دوم به تقدیر از خیرین کمک به آزادسازی زندانیان پرداخته شد.

در این مراسم از غرفه‌های برتر حاضر در الکامپ ۲۰۲۳ نیز تقدیر شد. به انتخاب هیات داوران، تینواستارز، به عنوان غرفه آینده‌ساز معرفی شد و از صائبه سلوکی، مسئول این غرفه تقدیر شد. «همراه اول» به عنوان برترین غرفه حاضر در این رویداد بین المللی معرفی شد.

سه غرفه «شرکت مهندسی نرم افزار هلو»، «توسن سیستم شرق» و «آبان تتر» نیز به صورت مشترک عنوان بهترین غرفه الکامپ ۲۶ را از آن خود کردند.

تقدیر از تیم تولید محتوا

در بخش دیگری از این مراسم، از تیم تولید کننده محتوا در نمایشگاه الکامپ ۲۶ تقدیر شد. رضا قربانی، رضا جمیلی، میثم سلیمانی، رسول قربانی، فرناز رضانیا، ایمان جلیلی و آرش سروری در این بخش حضور یافتند. رضا قربانی، عضو هیأت مدیره و مسئول تیم محتوایی الکامپ ۲۶ تاکید کرد که بخش محتوایی در این نمایشگاه با کمک جمع زیادی انجام شده و این افراد به نمایندگی از تمامی آنها در این مراسم حضور یافتند.

تقدیر از خیرین کمک به آزادسازی زندانیان

در بخش آخر این مراسم نیز از خیرین کمک به آزادسازی زندانیان که در مراسم بزرگداشت روز فناوری اطلاعات اعلام شده بود، با ارائه لوح یادبود تقدیر شد.

گفتنی است در مراسم بزرگداشت روز فناوری اطلاعات ۸۲ لوح هر یک به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال توسط ۵۲ نفر از خیرین خریداری شد.

همچنین در این مراسم از انجمن زنان کارآفرین که اولین انجمن پیش‌قدم برای این کار خیر بودند، با لوح تقدیر تشکر شد.

نام:
ایمیل:
* نظر: