کد خبر: ۲۳۲۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
عضو هیات مدیره "ایران مال"؛
اولین رویداد عصر دانش جندی شاپور با حضور نخبگان، صاحب‌نظران، اندیشمندان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان، عصر چهارشنبه ۱۱ بهمن واقع در کتابخانه جندی شاپور مجموعه ایران مال برگزار شد.

جندی شاپور تبدیل به بازار بزرگ دانش و تجربه نخبگان کشور خواهد شد

آیلین سیروس: اولین رویداد عصر دانش جندی شاپور با حضور نخبگان، صاحب‌نظران، اندیشمندان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان، عصر چهارشنبه ۱۱ بهمن واقع در کتابخانه جندی شاپور مجموعه ایران مال برگزار شد.

این رویداد در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی ایران مال و با هدف تلاش در مسیر ایجاد یک بازار بزرگ دانش با توجه به زیرساخت‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در کتابخانه جندی‌شاپور برگزار شد.

عضو هیات مدیره و رییس سیاستگذاری همایش در گفتگو با تجارت آنلاین با بیان اینکه مجموعه رویدادهای عصر دانش جندی شاپور فرصتی برای بحث و گفت‌وگو پیرامون مهم‌ترین موضوعات زندگی برای زیست بهتر و کیفیت بخشیدن به آن در روزگار پرشتاب امروز است گفت: این اقدام همچنین در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی ایران مال و با هدف تلاش در مسیر ایجاد یک بازار بزرگ دانش با توجه به زیرساخت‌های فرهنگی پیش‌بینی شده در کتابخانه جندی‌شاپور ایران مال است.

جمشید اثنی عشری بیان کرد: هدف نهایی از ادامه این رویداد تبدیل کتابخانه جندی شاپور ایران مال به یک نهاد علمی مرتبط با نخبگان جامعه بوده به این معنا که به طور مستمر نشستهای علمی با ماهیت مرتبط با مسائل مبتلا به انسان امروز توسط نخبگان و سرآمدان حوزه های مختلف مطرح خواهد شد.

وی افزود: این سلسله رویدادها به طور طبیعی مخاطبان خاص خودش را دارد و هدف ما ایجاد یک ارتباط مستمر و معنا دار با جامعه علمی و نخبگانی کشورمان است؛ تلاش داریم در آینده ای نزدیک بازار بزرگ ایران را در کنار سایر کارکردهای تجاری، تفریحی، خدماتی، ورزشی و سرگرمی دارای کارکرد علمی کرده تا تبدیل به بازار بزرگ دانش و تجربه نخبگان کشور شود.

اثنی عشری با اشاره به اولین موضوع مطرح شده در اولین رویداد گفت: اولین موضوعی که مطرح کردیم زندگی در عصر دیجیتال با استفاده از فناوری های نوین بود؛ زیرا تشریح و توصیف و تبیین این موضوع از نیازهای جامعه ما بوده و حتما حرکتهای مشابه با موضوعات مشابه در نشستهای آینده مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص بازخوردهای جلسه اول گفت: جلسه اول جلسه خوبی بود و حتما در جلسات آینده با استقبال بیشتری مواجه خواهد شد. البته به دلیل اینکه ماهیت این کار اساسا تبلیغی نیست و مخاطبان خاص باید اطلاع رسانی شوند در جلسه اول کار رسانه ای و تبلیغاتی نداشتیم. در آینده قصد داریم با انعکاس رویداد در رسانه ها بتوانیم مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه دانش و بینش جدید، به درستی انجام دهیم. امیدوارم اصحاب رسانه ها  هم کمک کرده و نخبگان و صاحب نظران و دانشمندان کشور نسبت به این جلسات اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: