کد خبر: ۴۲۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸
مرور تیترهای مهم صفحه اول روزنامه‌های جهان
به گزارش تجارت آنلاین، فروش بالای اوراق قرضه یونان ، تأیید سیاست "چین واحد" از سوی ترامپ، تأثیر بد لغو قانون بیمه همگانی بر زندگی معتادان و ترس اروپا از یک نامزد فرانسوی از جمله مهم‌ترین تیترهای روزنامه جهان در روز شنبه هستند.
*فروش بالای اوراق قرضه یونان - فایننشال تایمز
اوراق قرضه یونان که برای پرداخت بدهی‌های این کشور به فروش گذاشته شده بود به سرعت فروخته شد این امر درحالی بود که نگرانی درباره عدم پرداخت 7 میلیارد یورو از سوی آتن می‌رفت و خطر ورشکستگی این کشور وجود داشت. صندوق بین المللی پول از امضای بسته کمکی به یونان خودداری کرده است و شرط همکاری را ارائه کمک بیشتر اتحادیه اروپا به یونان دانسته است دراین میان فروش اوراق قرضه یونان اختلاف موضع این دو طرف را عمیق‌تر خواهد کرد.
وقتی ترس از یک زن اروپا را به هم می‌ریزد!

*ترامپ سیاست "چین واحد" را تأیید کرد – وال استریت ژورنال
برخلاف سخنان گذشته دونالد ترامپ درباره چین، رئیس جمهور آمریکا در مکالمه تلفنی با شی جینپینگ رئیس جمهور چین سیاست "چین واحد" را در روابط دو کشور تأیید کرد. این اقدام چرخشی در موضع واشنگتن نسبت به آسیا خواهد بود و می‌تواند مسیر  سیاست‌های دولت ترامپ را در پکن کمی نرم تر کند.
وقتی ترس از یک زن اروپا را به هم می‌ریزد!

*تأثیر بد لغو قانون بیمه همگانی بر معتادان – نیویورک تایمز
قطع برنامه بیمه همگانی توسط دولت ترامپ علاوه بر به خطر انداختن زندگی بسیاری باعث صدمه به معتادان درحال ترک می‌شود. برنامه بیمه دسترسی رایگان برای درمان اعتیاد و بیماری‌های روانی را به همراه داشت و لغو قانون "اوباما کر" باعث نگرانی از گسترش اعتیاد در آمریکا شود.
وقتی ترس از یک زن اروپا را به هم می‌ریزد!

*فرانسه باعث ترس اروپا – فیگارو
رسوایی مالی فرانسوا فیون نامزد انتخابات ریاست جمهوری فرانسه و کاهش میزان محبوبیت و شانس پیروزی این نامزد راست میانه در انتخابات باعث شده تا مقامات اروپایی نسبت به پیروزی احتمالی مارین لوپن نامزد راست افراطی حزب جبهه ملی وگسترش قدرت افراطی‌ها نگران شوند.
وقتی ترس از یک زن اروپا را به هم می‌ریزد!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار