کد خبر: ۸۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
رییس پلیس راه مازندران: آمد و شد خودروها در محورهای مواصلاتی استان پرحجم و روان و سطح جاده ها لغزنده است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مازندران، سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمدوشد خودرو‌ها در جاده‌های کندوان، سوادکوه و هراز روان و پرحجم است، افزود: هم اکنون از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان بارانی و سطح جاده‌ها لغزنده است.ترافیک پرحجم و روان در جاده های مازندران

رییس پلیس راه مازندران به محدودیت های عبوری در محورهای مواصلاتی تا پایان هفته اشاره کرد و افزود: تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین امروز در جاده هراز تا نیمه شب ممنوع است.

سرهنگ قدمی همچنین از یکطرفه شدن محور کندوان؛ محدوده مرزن آباد بسمت کرج، برای فردا خبر داد و گفت: در صورت وجود ترافیک سنگین، این محور  برای روزهای سه شنبه و جمعه، یک طرفه زیر بار ترافیک خواهد رفت.

او افزود: تردد کامیون تا 11آبان در محور هراز ممنوع و جاده چالوس هم همین مدت از شمال به جنوب یک طرفه می شود.

رییس پلیس راه مازندران همچنین از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 یکشنبه 5 آبان از کرج به سمت مرزن آباد تا ساعت 24 همان روز خبر داد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد موتور سیکلت  تا ساعت 12 روز شنبه 11 آبان از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در جاده های ارتباطی هراز، سوادکوه و کندوان شاهد بارش باران مقطعی به همراه مه آلودگی در ارتفاعات هستیم از رانندگان خواست از سرعت زیاد پرهیز کنند و به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری توجه داشته باشند.

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار