کد خبر: ۲۲۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
پیرو اخبار درج‌شده با عنوان «افزایش شوینده‌های تقلبی در بازار | عرضه محصولات تقلبی این برندهای معروف با قیمت های بالا» کمپانی یونیلیور ایران با ارسال یک جوابیه اعلام کرد، گزاره‌هایی در این اخبار درباره برندهای «امو» و «کامفورت» وجود دارد که برخلاف واقعیت هستند.

توضیح یونیلیور ایران در خصوص خبر افزایش شوینده‌های تقلبی در بازار

پیرو انتشار خبری با عنوان «افزایش شوینده‌های تقلبی در بازار | عرضه محصولات تقلبی این برندهای معروف با قیمت های بالا» کمپانی یونیلیور ایران اعلام کرد، گزاره‌هایی در این اخبار درباره برندهای «امو» و «کامفورت» وجود دارد که برخلاف واقعیت هستند.

در جوابیه‌ این شرکت آمده است: یونیلیور ایران که از مهرماه ۱۳۸۲ به طور رسمی فعالیت‌های خود را در ایران آغاز کرد، همواره در پی تولید داخلی، همسان و مطابق با استانداردها و کیفیت جهانی محصولاتش بوده است. امروز مایه افتخار ما است که بیش از ۸۵٪ از مواد خام محصولاتمان، از طریق منابع داخلی تامین می‌شوند.

در سال ۱۳۹۶ موفق به شروع تولید محصولات شوینده خانگی با برند «امو» شدیم و توزیع پودر و مایع لباسشویی با این برند در کشور را آغاز کردیم. پودر ماشین لباسشویی «امو» از سال ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۸ تولید و بعد از آن به دلیل تصمیمات راهبردی، تولید این پودر لباسشویی متوقف شد؛ در حالیکه تولید مایع لباسشویی «امو» هم‌اکنون به طور مداوم، بدون هیچ وقفه و کاهشی ادامه دارد.

در سال ۱۴۰۱ نیز مایع لباسشویی «کامفورت» به سبد محصولات یونیلیور ایران افزوده شد که تاکنون نیز تولید این محصول بدون کاهش و وقفه ادامه دارد.

یونیلیور ایران همواره در طول سال‌های فعالیتش قیمت‌گذاری محصولاتش و تغییرات مربوط را منوط به دریافت تاییدیه‌های لازم از مراجع ذیصلاح دانسته و مطابقت با قوانین و مقررات را از اصول کاری خود می‌داند.

نام:
ایمیل:
* نظر: