کد خبر: ۲۳۲۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
رویداد سرمایه‌گذاری کارایا در راستای تشویق، ترویج و آموزش فرهنگ و مفاهیم مرتبط با کسب و کارهای نوپا اعم از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی برگزار شد.

ترویج و آموزش فرهنگ و مفاهیم مرتبط با کسب و کارهای نوپا

به گزارش تجارت آنلاین، ۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا با همراهی هلدینگ طرفه‌نگار در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالان اکوسیستم استارتاپی، سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا و کارآفرینان در صداستارتاپ سالن سلام با راهبری آرش سروری"برنامه‌ساز و تسهیل‌گر رویدادهای نوآورانه، فناورانه و استارتاپی"برگزار شد.

در این رویداد نسرین رضایی "دبیر اجرایی کارایا" رویداد سرمایه‌گذاری کارایا را بعنوان یکی از اهداف کارایا و اعضای سرمایه‌گذار نیک‌اندیش در راستای تشویق، ترویج و آموزش فرهنگ و مفاهیم مرتبط با کسب و کارهای نوپا اعم از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی اعلام کرد.

در بخش ابتدایی بعد از پذیرش و پذیرایی از مهمانان، آرش سروری ضمن خوشامدگویی به مدعوین با ارائه توضیحی در خصوص روند برنامه به چرایی و هدف از برگزاری رویدادهای استارتاپی پرداخت.

در این رویداد، کارایا میزبان فعالان اکوسیستم کارآفرینی، استارتاپ‌ها، وی‌سی‌ها و شتاب‌دهنده‌ها بود و در طول رویداد حاضران شاهد دو سخنرانی کلیدی، دو ارائه استارتاپی در حوزه کودک، یک پنل تخصصی و ارائه گزارشی از استارتاپ‌ تگموند"یکی از استارتاپ‌های پرتفو کارایا" بودند.

سخنرانان کلیدی این رویداد شامل گفتگوی: محمد درخشان"مدیر ستاد هلدینگ طرفه‌نگار" در خصوص معرفی هلدینگ‌طرفه‌نگار، شرکت‌های زیرمجموعه و محصولات جدید از جمله: پلتفرم برگزاری رویداد هوشمند بیزآپس ( www.bizups.ai/fa ) نسرین رضایی"دبیر اجرایی کارایا" و احمدرضا صادقی"مدیر اجرایی نیک ونچرز و عضو هیات اجرایی کارایا" در خصوص عملکرد کارایا، ارائه آمارهای سرمایه‌گذاری و اعضای فعلی کارایا و برنامه‌های پیش رو بود.

طبق روند جلسات سرمایه‌گذاری کارایا استارتاپهای نینوپیا و رنت تویز که در حوزه کودک مشغول فعالیت هستند ارائه‌ای جهت معرفی فعالیت‌ خود و پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران داشتند.

پنل امنیت داده ها در استارتاپها

در این رویداد پنلی با موضوع "امنیت داده در استارتاپ‌ها" با راهبری احمدرضا صادقی(مدیراجرایی نیک‌ونچرز و عضو هیات اجرایی کارایا) با حضور سهراب بهروزیان"مدیر ارشد زیرساخت و امنیت دیجیکالا" ، مجتبی مددخانی"مدیر انفورماتیک شرکت فناوری اطلاعات هلو" صابر غفاری مقدم "کارشناس رسمی قوه قضاییه در رشته کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی" و رویا دهبسته "مدیرعامل پلتفرم خدمات امنیتی باگدشت" برگزار شد که شامل پرسش و پاسخ و گفتگو بود.


و بخش پایانی رویداد سرمایه‌گذاری شامل پذیرایی از مهمانان و شبکه‌سازی اعضای نیک‌اندیش کارایا و مهمانان بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: