کد خبر: ۱۹۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
کسب و کارهای آنلاین به دنبال راهی هستند تا فروش محصولات روزانه و ماهانه خود را در فروشگاه اینترنتی خود افزایش دهند. یکی از این روش ها که کمتر کسی موفق به انجام آن است، دریافت نماد ساماندهی است. این نماد تنها به کسب و کارهایی که در دنیای وب و موبایل اند، اجازه فعالیت می دهد.

این نشانه توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر شده و با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت وب سایت معرفی شده، داده می شود. با این کار مردم به آن ها اعتماد کرده و از آن ها خرید می کنند. نکته جالب این است که نماد ساماندهی پس از بررسی درگاه اینترنتی پرداخت آنلاین، احراز هویت شخص یا مالک سایت به مدت دو سال اعطا می گیرد.

مزیت داشتن نماد ساماندهی در فروشگاه اینترنتی

با داشتن نماد ساماندهی در کسب و کار اینترنتی خود به مشتریان و کاربران این اعتماد را می دهید که سایت ما زیر نظر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است و بدون مشکل می توانید از آن خرید کنید. برای اعتماد سازی بیشتر باید گفت سایتی که دارای نماد ساماندهی است به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وابسته می باشد.  این نماد از حضور محتوای مجرمانه در سایت جلوگیری می کند به این معنی که تخلفات و هک کردن های قبلی محتوای سایت کاهش داده می شود. به علاوه در سامانه جدید به علاقه مندان و کاربران احراز هویت شده، یک لوگو اهدا می گردد. زمانی که مخاطبان این لوگو در سایت را می بینند، بیشتر از قبل به کسب و کار و فروشگاه اینترنتی شما اعتماد خواهند کرد. این لوگو تا سه ماه اعتبار دارد و در صورتی که صلاحیت خدمات، محتوا و در کل سایت ثابت شود، اعتبار آن تا شش ماه تمدید می شود. این فعالیت به مراتب نقش موثری در برندسازی و آگاهی سایر مردم از نام تجاری شما خواهند داشت. یکی دیگر از مزیت های نماد ساماندهی، این است که اگر مدیر یک سایت مشخصات خود را در این سامانه ثبت کرده باشد و در زمان مشخص شده از طرف ستاد، محتوا را حذف کند، سایت او فیلتر نخواهد شد.

شرایط اخذ نماد ساماندهی در فروشگاه اینترنتی

برای اینکه بتوانید نماد ساماندهی در فروشگاه اینترنتی را دریافت کنید، باید مراحلی را طی کنید. برای مثال فروشگاه اینترنتی رزسا که در زمینه فروش محصولات سالم فعالیت دارد این نماد را دریافت کرده است که برای مشاهده می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی رزسا مراجعه کنید. اولین قدم احراز هویت متقاضی است که توسط ستاد ساماندهی و پس از تایید کد ملی متقاضی از سامانه ثبت احوال صورت می گیرد. فراموش نکنید که حوزه فعالیت کسب و کار اینترنتی باید با اساس نامه شرکت همسو باشد و مغایرت نداشته باشد. مهمترین بخش شرایط دریافت نماد ساماندهی در فروشگاه اینترنتی برای فروش محصولات، تحویل مدارک لازم برای کسب و کار آنلاین است. این مدارک شامل نشانی دفتر کار، ارائه گواهی صلاحیت شخصی از نیروی انتظامی، گواهی اداره امور مالیاتی مبنی بر پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی، گواهی دوره های آموزشی کسب و کار، ارائه تاییدیه کسب و کار مجازی زیر نظر سازمان تجارت الکترونیکی، پروانه تخصصی یا داشتن مدارک تحصیلی یا دانشگاهی مرتبط  و تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت می باشد.

https://rozesashop.com/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار